Твір “Як я злякався вужа”

Все своє життя я жив у великому місті, ні на крок не відходячи від цивілізації. За всі ці роки я жодного разу не був навіть у селі у бабусі, не те що в лісі або в горах.

Тому, коли хлопці зібралися йти в похід, я не сильно зрадів. Цілий день без телефону, інтернету, душа і електрики. Я просто не уявляв, як можна так жити. Але залишатися в місті одному теж не хотілося. Так що, сумно зітхнувши, я кинув рюкзак на ліжко і потихеньку почав збиратися. Ваня сказав не брати багато речей, але я поняття не мав, що може знадобитися в поході. Тому я кинув в рюкзак пару футболок, запасні джинси і спальник. З кухні я, за порадою Вані, стягнув невеликий казанок, пару трійку консерв і кілька картоплин. Будемо варити в лісі грибний суп.

До лісу ми доїхали досить швидко. Незважаючи на те, що жили ми в великому місті, ліс був всього в 60 кілометрах від нас. Автобус, на жаль, висадив нас в 5 кілометрах від нього. Решта відстань довелося долати самим, пішки. Через дві години мої ноги горіли, а комарі посилено їли мої відкриті руки. Ніхто ж не сказав, що потрібно надягати кофту з довгим рукавом або хоча б брати з собою засіб від комарів.

– Саш, принеси хмиз, розведемо багаття! – крикнув мені Ваня, після того, як все кинули свої рюкзаки на землю. До місця ночівлі ми ще не дійшли, але вирішили зробити привал і пообідати. Гриби ми вже зібрали, так що залишалося тільки зварити суп.

Я тільки знизав плечима на прохання Вані, і заглибився в ліс. Подумаєш, хмиз. Яні став брати нікого в допомогу. Хіба я не зможу сам донести пару гілок? Звичайно зможу.

Раптом, за найближчим кущем пролунав шерех. “Заєць”, – весело хмикнув я. Але це був не заєць. З – за куща, шипінням і звиваючись, вислизнула змія і спрямувала на мене свої очі у вигляді намистин. “А раптом, отруйна?” – злякався я. І, на свій сором, голосно закричав. Змія нібито підскочила, і, все також шипінням кинулася назад в кущі.

На мій крик збіглися хлопці.

– Що трапилося? – запитав Ваня.

– Там змія, – вказав я на удаляющийся хвіст, що ковзає по землі.

– Та яка це змія, це ж ужик! – здивувався Юра, – Він тебе сам злякався, дивись, як швидко поповз!

Ось так я познайомився зі світом рептилій. А ліс я все – таки не люблю і більше туди не ходжу.

Варіант 2

Був прекрасний червневий день. Я з батьками сиділа на веранді і пила чай. Так як була неділя, то батькам нікуди не потрібно було йти, і ми з цього приводу могли просидіти на веранді хоч цілий день. Так і сьогодні ми сиділи, розмовляли, пили смачний чай з булочками і слухали спів птахів. Раптом я з дому почула дзвінок телефону. Я пішла за ним до кімнати. На екрані висвітився номер Аліси. Я підняла трубку і почула веселий голос дівчини, який покликав мене гуляти. Я з радістю погодилася і пішла збиратися.

Швидко накинувши на себе легкий сарафан, уклавши своє волосся і злегка нафарбувавшись я вийшла на вулицю. Там мене вже чекала Аліса. Ми вирішили прогулятися на річку, скупатися там і позасмагати на сонечку.

Погода була прекрасна. Яскраво світило сонце, небо було ясним, жодної хмарини. Трохи дув вітер, але це було тільки на користь, адже в таку спеку неможливо вийти з дому. І ось ми йшли між дерев весело розмовляючи, наспівуючи пісні, які приходили на розум, слухали спів птахів, розглядали їх, робили вінки з квітів. Загалом, все було чудово, як в казці.

І ось ми прийшли на берег річки. Аліса розклала покривало і ми пішли купатися. Вода була прохолодна, але тим не менш, ми провели в ній дуже багато часу. Вдосталь наплававшись, ми вийшли на берег і вирішили пограти в м’яч. І ось ми весело бігаємо з м’ячем по пляжу, кидаємо його в воду. І тут я випадково промахувався, і м’яч з моїх рук летить в кущі. Я побігла за ним.

Як тільки я підійшла до кущів, я почула шурхіт, але подумала, що це птахи. Відсунувши гілку, я виявила м’яч, обвитий якоїсь незрозумілої стрічкою. Я нахилилася, щоб подивитися ближче, і раптом зрозуміла, що це змія. Вона була чорна, блискуча і дуже довга. Від переляку я голосно закричала, в середині мене все стислося, і я не могла зрушити з місця.

На мій крик прибігла Аліса. На подив, вона не стала лякатися, а просто спокійно штовхнула м’яч палицею. Змія зашипіла і поповзла. Я довго ще стояла в обіймах Аліси і не могла заспокоїтися, хоч вона і сказала мені, що це вже – зовсім нешкідлива змія.

Ми швидко зібрали речі, і пішли до мене додому пити чай і заспокоюватися. На наступний день я прийшла на те ж місце і знову побачила ужика. Але в цей раз я не лякалася, а просто обійшла стороною, намагаючись його не турбувати, адже від Аліси знала, що ця змія нешкідлива.