Твір “Як я в перший раз поїхав на море”

Я прекрасно пам’ятаю свою першу поїздку на море. Вперше я занурився в ласкаве тепле море, коли був зовсім ще малюком. П’ятирічною дитиною я жадібно вбирав обривки фраз про море, почуті від мами. Я знав, що мамі дали на роботі путівки на турбазу і з нетерпінням чекав, коли ж ми з нею поїдемо на відпочинок. Мені дуже хотілося подивитися, яке ж воно, це загадкове Чорне море.

І нарешті, цей довгоочікуваний день від’їзду настав. З вечора мама зібрала валізи, і вранці за нами мало приїхати таксі, щоб відвезти нас на автовокзал. Можна було доїхати до Анапи і на поїзді, але мама вважала за краще поїзду автобус. Вона вважала, що на автобусі з дитиною їхати буде набагато комфортніше.

Я всю ніч перед від’їздом погано спав, в напівдрімоті метався по своєму ліжку, часто схоплювався і дивився у вікно. Мені дуже хотілося, щоб швидше настав ранок. Добре, що мама цього не помітила, тому що вона, на відміну від мене, всю ніч міцно спала. А то б вона подумала, що я захворів. Тоді ми б взагалі нікуди не поїхали.

Їхали ми дуже довго. Автобус вирушив о сьомій ранку, а приїхали в Анапу ми тільки під вечір. Уже в Анапі ми пересіли на таксі і доїхали до нашої турбази. Всю дорогу я дивився у вікно і милувався гарними пейзажами.

На пляж в перший день відпочинку мама вирішила не йти, а зайнялася побутовими дрібницями – сходила до кастелянші за постільною білизною, принесла від завгоспа всяку кухонне начиння і тази, почала розпаковувати валізи і розбирати речі. Я в усьому намагався допомогти мамі. Але мені здається, що я їй більше заважав, ніж допомагав. Умовити маму йти ввечері на пляж мені так і не вдалося.

Зате на наступний день ми з мамою з самого ранку вирушили на море. Я побачив море здалеку і був вражений його неосяжністю. Воно виявилося зовсім не чорним – вода в морі була синя. Пляж був піщаний і пісок злегка обпалював ноги. На пляжі було дуже багато народу. У воді плескалися дорослі і діти, на лежаках і рушниках всюди лежали люди, на пляжі було дуже метушливо і шумно. Ми з мамою розташувалися неподалік від води.

Я відчув справжній захват, коли вперше заходив в теплі води Чорного моря. Усередині мене все переверталося від почуттів мене почуттів, хотілося переможно кричати від щастя. У перший день я накупатися вдосталь, і мамі навіть довелося довго вмовляти мене вилізти з води.

На наступний день ми з мамою каталися на катері і відвідували дельфінарій. В Анапі є прекрасний парк з різними атракціонами, гойдалками та гірками. І там ми з мамою були частими відвідувачами, любили пограти в аерохокей і з веселими криками каталися на всіляких гойдалках і гірках. Від першої поїздки на море у мене залишилися лише добрі і теплі враження.

На море я був і в більш дорослому віці, коли я став школярем молодших класів. Але найсильніше враження про море залишила тільки найперша поїздка.

Варіант 2

Вперше на море я поїхав, коли мені було десять років. Я часто згадую цю поїздку, яка принесла мені багато радості і масу вражень.

Влітку батьки вирішили відправити мене в санаторій і вибрали той, що знаходився поруч з Чорним морем. Їхати потрібно було два дні в поїзді. Я був не один: зі мною поїхало кілька хлопців з моєї школи, яким теж купили путівки в той же табір. Проводити час в поїзді мені сподобалося: наш куратор, який супроводжував нас замість батьків, постійно смішив і грав з нами в різні ігри. Коли ж ми приїхали, то спочатку нас відвезли в санаторій. Ми оселилися у великому багатоповерховому корпусі. Він стояв в оточенні високих кленів і кипарисів, забавно простягнувши гілки до неба. Ми вмовили куратора зводити нас до моря.

Воно знаходилося недалеко від санаторію. Ми спочатку йшли по асфальтовій доріжці, а потім згорнули на піщані стежки. І ось попереду зашуміло море. Спочатку воно здалося темним і непривітним, хвилі м’яко билися об берег. Я підійшов до нього ближче, все глибше вдихаючи цей ще незнайомий мені запах підбадьорливого свіжого бризу і солі. Я зняв сандалі, щоб зайти трохи в воду. Вона виявилася холодною. Хвилі на березі збили піну і викинули дрібні черепашки. Я підняв одну з них, щоб залишити собі на пам’ять. Купатися нам заборонили в перший день, але в наступні тижні я заповнив це сповна. Мені подобалося розслаблено лежати на хвилях, які силою могли мене викинути на берег, що тільки тішило. Коли я виходив з моря на берег, через якийсь час шкіру сильно стягувало сіллю, яка залишала напівпрозорі білі сліди на моєму тілі. Іноді ми ловили прозорих медуз, хоча нам забороняли це робити. Куратор постійно нагадував нам наносити крем для засмаги, щоб не згоріти на сонці.

Іноді він водив нас на море вечорами, щоб дивитися захід. Сонце, немов червоний розпечений металевий коло, ховалося за горизонтом чорної морської безодні. У мене залишилося декілька фотографій цього незвичайного і красивого природного явища. Увечері біля моря завжди було прохолодно, тому ми сиділи на березі в вітрівках. Іноді я уявляв, що ось-ось далеко здадуться дельфіни. Але, на жаль, в море я їх не побачив. Зате ми відвідали дельфінарій, де нам показали цікаву виставу з ними і морськими котиками.

У санаторії я пробув двадцять один день. Погода бувала і спекотною, і прохолодною, тому прогулянки на море були не кожен день, але зате найбільше запам’ятовуються під час відпочинку.

Варіант 3

Коли мені було 5 років, батьки вирішили, що нам всією сім’єю потрібно з’їздити на море. Все, мама, тато, старший брат, вже бували там. Я ж повинна була побачити море вперше. Їхати вирішили на Азовське море на власній машині. І хот я була ще маленька, пам’ятаю все добре.

З будинку виїхали рано, о 5 ранку, розраховували до вечора вже доїхати до моря. За кермом був батько. В дорозі все було добре, поки ми не перетнули кордон Ростовської області. І тут трапилася біда: з-під колеса великий вантажний машини вилетів камінчик і потрапив нам в лобове скло. Воно було розбите, і рухатися далі ми не могли, хоча до моря було вже не далеко. Добре, що сталося це недалеко від великого села. Потихеньку ми дісталися до нього. Це зараз автомайстерні на кожному кроці, а тоді їх було мало. Тим більше в незнайомому місці.

Ми з братом залишилися в машині, а батьки пішли шукати допомогу. Коли вони повернулися, то розповіли, що добрі люди порадили звернутися до місцевого автомеханіка. Далі його адресу і ім’я. Його будинок був в цьому ж селі, і ми вирушили туди.

Іван, так звали механіка, дізнавшись про нашу біду, погодився допомогти. Коли ми розповіли, що їдемо на Азовське море, він відрадив нас від цього. Сказав, що воно дуже брудне, а поруч з його будинком протікає чудова велика річка. Іван і його дружина Людмила запропонували замість моря провести відпустку у них. І ми погодилися.

Спочатку я засмутилася, що ми не поїдемо на море, але вже через кілька днів і думати про нього забула. У наших нових друзів виявилося 2 дочки – мої однолітки. Нудьгувати мені не доводилося. Там, в Ростовській області, я дізналася багато нового і побувала в цікавих місцях. Ми їздили полювати на ховрахів, ловили і їли раків, купалися в річці, я рвала стиглі кавуни прямо з баштану. У них були кури, кози і поросята, а абрикоси росли прямо у дворі.

Машину полагодили швидко, але так само швидко закінчився і відпустку батьків. Нам потрібно було збиратися додому. Іван з Людмилою не відпустили нас без подарунків. Назад ми везли пухові подушки, мішки з насінням, красиві ікони, шкурки ховрахів. Нехай на море в той рік ми так і не потрапили, зате зустріли хороших людей, які допомогли нам. Через 2 роки вже вони приїхали до нас в гості. Так зовсім незнайомі люди стали справжніми друзями, і дружимо ми з ними до сих пір.