Твір “Як ми з татом ходили на риболовлю”

Одного разу в один з вихідних ми сиділи з татом вдома і дивилися телевізор. Ми включили якийсь канал і побачили фільм, де тато з сином рибалили на великому, красивому озері.

Мені відразу сподобалося те, як вони разом ловили рибу, реготали і потім сиділи біля вогнища. Папа побачив те, що мені стало дуже цікаво. Він подивився на мене і сказав: «А хочеш також?». Я, звичайно ж, відразу погодився.

На наступний день тато прийшов з роботи і сказав мені, що на наступних вихідних ми поїдемо на озері неподалік, візьмемо з собою маму, намет і мангал, для того щоб приготувати що-небудь.

Ось настав заповітний вихідний, коли ми всією сім’єю зібралися на озеро для того, щоб поїхати на озеро порибалити. Ми заїхали до дядька Толі, взяли у нього намет, мангал, вудки і поїхали в магазин. Там ми купили собі м’ясо, для того щоб посмажити їх на багатті.

Нарешті ми поїхали до заповітного озера. Їхати, як виявилося, нам довелося досить довго. Ми їхали по трасі, а потім повернули в дуже красивий ліс. Таких гарних краєвидів я ще ніколи до цього не бачив.

І ось ми доїхали до озера. Мені не терпілося нарешті вже сісти і порибалити, тому я насамперед схопив вудку і побіг до берега. Але тут мене раптом зупинив тато і сказав, що для початку нам потрібно поставити намет, зібрати сухі гілки і кору, щоб розпалити вогонь і тільки потім йти ловити рибу. Я, звичайно ж, погодився, адже з татом не посперечаєшся. Ми вбили в землю кілочки, розтягнули і встановили намет. Потім ми пішли збирати сухі гілки і кору, щоб розпалити вогонь.

Коли ми закінчили всі справи, мама пішла засмагати, а ми з татом пішли на берег щоб порибалити. Папа навчив мене тому, як правильно насадити наживку, закидати вудку і коли потрібно тягнути вудку. Мені так сподобалося рибалити що я зловив аж цілих 1 риб. Папа весь цей час спостерігав за мною і говорив мені що я роблю неправильно і як це виправити. Всю спійману рибу ми відразу ж відпускали, бо тато сказав, що ми приїхали сюди для того, щоб навчитися рибалити, а не вбивати рибу.

Вдосталь нарибачівшісь, ми пішли до мангалу, розвели вогонь і почали смажити м’ясо. Ми всі разом повечеряли і вирушили назад додому.

Я так сильно втомився за цей день, що коли ми сіли в машину і поїхали назад додому я практично відразу заснув і спав до самого будинку.

Так пройшов один з найкращих днів у моєму житті.