Твір на тему “Риболовля”

У моєму житті багато улюблених занять, але найбільше мені подобається їздити на риболовлю. Якось раз ми з татом на вихідні дні вирушили рибалити. Взявши необхідне спорядження, вирушили рано вранці в суботу на Каму. Коли ми приїхали, то побачили, що на березі річки розташувалося достатню кількість поціновувачів риболовлі. Розташувавши в зручному місці намет, пішли вибирати точку, де можна наловити більше риби.

Ранок був тихий і безвітряний, тому клювання йшов добре. Ми розташували свої вудки і стали з нетерпінням чекати, коли поплавок стане рухатися. Приманкою служила кукурудза, черви й відварені макарони. Минулого разу тато витягнув дві щуки, і тому зараз сподіваємося, що це теж спрацює.

Через два довгих години мій поплавок став потихеньку смикатися. Я відразу, напружився, і став потихеньку витягувати. Адже, як вчив мене тато, треба обережно тягти видобуток, щоб вона не зірвалася з гачка. І коли я побачив, що зловив сома, мало не втратив свідомість від радості. З першого разу і такий улов! Після такого видобутку я вирішив відпочити і пішов розводити багаття, щоб поставити окріп для чаю. Приготувавши невеликий сніданок для нас з батьком, пішов блукати по березі. Незабаром підійшов тато теж з невеликим уловом. Він зловив цілих два сазана. Ми трохи підкріпилися, і вирішили трохи скупатися. Вода була вже тепла і спокійна. Поплававши в річці, і позасмагати на пісочок, ми знову сіли рибалити. До кінця дня ми наловили майже 10 кг різної риби.

За цей час ми познайомилися з дядьком Михайлом, який був затятим рибалкою, і практично щотижня приїздив сюди, щоб не тільки зловити рибу, а й посидіти в тиші і помилуватися природою. Увечері тато приготував смачну юшку і навчив мен запікати її і картоплю в золі. Ніколи в житті такої смакоти я ще не їв.

Потім ми закинули вудки, знову і рибалка продовжилася. Риба клювала дуже часто, і радості нашої не було меж. О 12 годині ми лягли спати, і, прокинувшись уранці, знову взялися рибалити. Однак, вихідний день закінчувався, і тому треба було повертатися додому. Коли ми приїхали з таким великим уловом, то мама дуже зраділа, і вирішила частину нашого видобутку віддати бабусі. Потім ми довго їли приготовані з риби різні страви, і згадували незабутні хвилини, проведені на риболовлі.

Варіант 2

Наближення літніх канікул позначає одне – настав час риболовлі. Щоліта ми всією сім’єю їдемо в село, провідати бабусю з дідусем. Папа і дідусь завзяті рибалки. У селі я багато чим люблю займатися, але найбільше – це риболовлею. Коли тато з дідусем збираються рано вранці на озеро вони завжди беруть мене з собою.

З вечора обов’язково потрібно до цього готуватися: зварити кашу для підгодовування, накопати черв’яків для наживки, взяти м’якуш з білого хліба, підготувати вудки, перевірити волосінь і гачки, скласти в рюкзак чай з бутербродами і теплі речі, а також ліхтарик, якщо будемо сидіти допізна .

Рибалимо ми на великому озері недалеко від нашого будинку. Пішки можна дійти за 10 хвилин. Рано вранці ми прибули до озера і почали шукати підходяще місце для лову риби. Обійшли майже все озеро, так як народу було багато і нам не було де стати. Знайшли невеликий п’ятачок, там і розташувалися. Хоча рибалок було багато, але на озері стояла тиша.

Зробили підгодовування, а поки чекали, дістали вудки і інше спорядження. Через пару хвилин, закинули вудки і стали терпляче чекати ворушіння поплавка. Минуло довгих дві години і, нарешті, мій поплавок рушив. Я різко смикнув, але риба встигла зіскочити. Я вже почав турбуватися, що рибалка не вдалася, як у тата теж заклював. І він став діставати рибку одна за одною. Були одні карасі.

А я все сидів і чекав свого зоряного часу. Дідусь теж наловив вже 3 штуки. Раптом мій поплавок різко потягнуло під воду. Я почав акуратно, але швидко тягнути. Волосінь сильно натягнулася і мало не порвалася. Папа наспів мені на допомогу і допоміг витягнути. Я обімлів від щастя, коли побачив, як з води з’являється великий сом. Він мав вагу більше, ніж всі татові карасі.

З риболовлі ми повернулися вже коли стемніло. Мама з бабусею почали турбуватися. Ми були втомлені, але щасливі. У загальній сумі ми зловили одного сома, 7 карасів і 2 ляща. Мама з бабусею дуже зраділи нашій здобиччю. І на наступний день нагодували нас дуже смачною юшкою.