Твір на тему “Похід в ліс”

Одного разу, я і мій найкращий друг вирішили, що нам потрібно зробити прогулянку в весняний ліс, так як за зимовий час ми вже встигли скучити за своєю природою, а ця дивовижна прогулянка змогла б нам допомогти згадати всю красу нашої рідної природи. Ми підготувалися і висунулися, так як шлях не близький.

Коли ми прийшли до місця, то дуже сильно здивувалися: в лісі все ще лежав сніг, який дуже швидко нагадав нам про зимові холоди, але це нас не зупинило, і ми вирішили зайти в ліс. Коли ми опинилися в цій весняній казці, то наше дихання зупинилося, оскільки подібної краси, ми вже давно не бачили. Ліс, як би ожив і починав своє життя заново, все це виглядало дуже барвисто і урочисто.

Ми просунулися в глиб, і почали помічати перших мешканців: птиці виконували свої чудові пісні, які розносилися по всьому лісу і наповнювали його особливим, надзвичайно красивим звуком, який нас змушував зупинятися і просто слухати. Подекуди, ми спостерігали перші, весняні квіти, які пробивалися крізь голечник, і все це говорило нам про те, що дуже скоро прийде довгоочікувана весна, а за нею і літо. Ми повернулися з лісу, але ще дуже довго перебували під враженням, так як ця дивовижна прогулянка надала нам дуже багато сил, які нам ще знадобляться протягом навчального року.

Варіант 2

Наш шкільний вчитель фізкультури на літні канікули вирішив організувати похід в ліс нашому класу. Я з радістю погодився піти в ліс і всі мої однокласники теж.

З собою в похід кожен взяв рюкзак на плечі, щоб було зручно йти по траві, купинах, перестрибувати через струмочки. У рюкзак кожен поклав компас, щоб не заблукати. У рюкзак також захопили бутерброди, тушонку, хліб, чисту воду, зеленку, бинти, сірники і теплі речі. Обов’язково зарядили стільникові телефони до повного обсягу акумуляторної батареї, щоб при непередбаченої ситуації швидко викликати рятувальників, але нам на щастя цього не довелося робити.

Похід в ліс мого класу під керівництвом нашого вчителя фізкультури пройшов дуже чудово. Він тривав всього два дні, але це було дуже захоплююче проведення часу.

Спочатку ми йшли по лісі, збираючи по дорозі ягоду і гриби. Наш учитель фізкультури розповів нам багато цікавого про рослини, які ми зустрічали по шляху проходження. Виявляється, багато хто з них мають цілющі властивості, якщо їх правильно застосувати і обробити. Коли я йшов лісом, то мені здавалося, що він величезний і нескінченний. Ліс – це чарівне царство, якому немає кінця, яка захоплює своєю красою дерев, співом птахів і ароматом хвої.

ПоходБліже до вечора, коли вийшли до невеличкої річки, ми вирішили розбити намети і переночувати на цьому місці. Там ми розвели багаття і вирішили приготувати їжу. Місце для привалу було вибрано вдало: поруч була річка – доступ до води, а за нею ліс, де багато сухих гілок для багаття.

На багатті в котлі ми зварили похідну юшку. Рибу ми виловили з річки самі, яка перебувала поруч. Я за все своє життя не їв такої смачної юшки з ароматом димки багаття. Вуха мені і всім хлопцям здалася просто чарівної.

Коли стемніло, біля багаття ми співали пісні під гітару, розповідали анекдоти і смішні історії з нашому шкільному житті, водили хороводи, влаштовували конкурси.

На ранок ми відправилися назад додому. Ми були трохи втомлені, але дуже щасливі. Від походу в ліс ми отримала заряд позитивних емоцій, хороше фізичне навантаження для розвитку організму, тренування серця. Мені і всім моїм однокласникам дуже сподобався похід в ліс, і ми вирішили, що на наступний рік обов’язково повторимо це захоплююча подорож в зелені безкраї простори природи.