Положення і роль ЗМІ в Словаччині

Після «оксамитової революції» була ліквідована цензура, і свобода слова і преси стала стандартною практикою в Словаччині і гарантується конституцією. Частина ЗМІ належать іноземним власникам.

У країні реалізована модель суспільного телебачення і радіомовлення в формі телекомпанії «Словацьке телебачення» (Slovak TV), котра володіє двома телеканалами, і радіокомпанії «Словацьке радіо» (Slovak Radio), котра володіє п’ятьма радіостанціями. Поряд із зазначеними в Словаччині функціонують приватні теле- і радіокомпанії, в тому числі «ТВ Маркіза» (TV Markiza, користується найбільшою популярністю, належить іноземному власнику) і «ТА-3» (ТА-3), «Радіо Експрес» (Radio Expres ), «Радіо Віва» (Radio Viva) і ін.

У Словаччині налічується близько десяти національних газет, найбільшими з яких є «Новий час» (Novy Cas; має найбільші тиражі в країні, належить іноземному власнику), «Правда» (Pravda), «СМЕ» (SME), «господарськи Новини» ( Hospodarske Noviny), «Вечернік» (Vechernik), «Народна Оброда» (Narodna Obroda) і ін.

Посилання на основну публікацію