Положення і роль ЗМІ в Чорногорії

Свобода преси гарантована конституцією і низкою законів (зокрема, прийнятих у 2002 році), але на практиці журналісти часто стикаються з такими явищами, як позови у справах про наклеп і тиском з боку влади. У 2004 році відбулося вбивство редактора опозиційної газети «День» (Dan), що викликало масові протести і звинувачення на адресу влади. Ряд експертів вважає, що Чорногорія (особливо в складі СРЮ) демонструвала більшу свободу преси, ніж сусідня Сербія. Частина ЗМІ належить іноземним власникам.

Основні видання Чорногорії: щоденні – «Вести» (Vijesti), «Перемога» (Pobjeda), «Републіка» (Republika) і щотижневе – «Монітор» (Monitor). Серед телекомпаній виділяються державне Телебачення Чорногорії, приватні «ТВ ІН» (TVIN), «НТВ Монтена» (ntv Montena) і «ТВ Елмаг» (TVElmag). Віщають державне Радіо Чорногорії, приватні «Антена М» (Antena М), «Радіо Елмаг» (Radio Elmag) і ін.

Посилання на основну публікацію