Життя в Сонячній системі

Життя в сонячній системі на інших планетах цікавила вчених всіх часів. Супутник Сатурна Енцелад має діаметр 505 кілометрів і є одним з найбільш перспективних місць для знаходження життя в Сонячній системі.

Супутник Енцелад відкрив англійський астроном німецького походження Уїльям Гершель за допомогою свого 1,2-метрового телескопа під час спостереження за небом 28 серпня 1789 року.

Імовірність життя на інших планетах нашої системи

Передбачається що на Енцеладі крім льоду вивергається вода нагріта щонайменше до 90 ° Цельсія. Якщо вода є на Енцеладі, це ще одна ознака того, що цей супутник Сатурна має сприятливі умови для жізні.жізнь в сонячній системі

Для доказів життя на цій маленькій планеті вчені використовували дані, зібрані космічним апаратом «Кассіні», який рухався до орбіти Сатурна з 2004 року для визначення розміру і складу частинок кілець Сатурна. Вони виявили, що кільця складаються в основному із зерен діоксиду кремнію, або кремнезему, кожен за все в кілька нанометрів. Кремнезем є звичайним побічним речовиною при контакті з водою. Блакитна Лагуна в Ісландії, наприклад, отримала молочний вигляд від дрібних частинок кремнезему у воді. Гаряча вода з прилеглої геотермальної електростанції розчиняє кремнезем в породах, що утворюють частинки, аналогічні кільцям Сатурна.

Порошкоподібна суміш мінералів зазвичай зустрічаються в астероїдах і кометах під тиском води, аміаку і бікарбонату натрію в діапазоні температур від 120 ° до 300 ° C протягом декількох місяців. Результуючі концентрації кремнезему дозволили дослідникам зробити висновок про хімічну реакцію і розрахувати мінімальну температуру, при якій частинки кремнезему можуть утворитися: 90 ° С. Отримані результати свідчать про те у внутрішній частині Енцелада можливий джерело тепла.

Відомо, що на Енцеладі йде постійна гідротермальних діяльність. Найбільш імовірним джерелом енергії є сила тяжіння Сатурна, яка поперемінно стискає або розтягує супутник.

Ще одним способом перевірки наявності життя є пошук молекулярного водню на Енцеладі. Морська вода, взаємодіючи з каменем на деяких гідротермальних джерелах на Землі виробляє високі концентрації водню. Якщо є гідротермальних активність на Енцеладі, то можна виявити молекулярний водород.жізнь на планетах сонячної системи

Наявність водяного льоду і постійна відсутність гарячої води на Енцеладі не обов’язково смертельно для життя. Навіть за відсутності високих температур, взаємодію в різних хімічних середовищах створює джерело енергії і організми можуть розвиватися. Гаряча вода-це просто додатковий прискорює бонус розвитку життя в Сонячній системі.

Енергія, що виділяється від гарячої води створює більше можливостей для життя на інших планетах. Наприклад, навколо гідротермальних джерел на дні океану утворюється багато живих організмів.