Твір на тему “Лісове озеро”

Варіант 1

Одного разу ми з батьками вирішили відправитися в ліс. У лісі можна відпочити від міської метушні, насолодитися природою і подихати свіжим повітрям. Ми взяли з собою речі, сіли на автобус і поїхали в ліс. За лісі ми гуляли пару годин, і вийшли на лісове озеро чудової краси.

Озеро було з кришталево чистою водою, великою кількістю дерев навколо і дуже красивою галявиною біля озера.

Дув вітерець. Яскраво світило сонце. Більш красивий пейзаж важко уявити. Ми біля цього озера зробили багато фотографій. Папа навіть купався в озері. Вода, на подив була теплою.

Нам так сподобалося лісове озеро, що ми вирішили ще кілька разів цього літа вирушити відпочивати сюди.

Варіант 2

Літо – прекрасна пора року. Влітку можна довго гуляти і насолоджуватися красою природи. Саме так і зробив наш табір. Наші вожаті організували нам поїзду в ліс до озера.

Дорога лежала через мальовничі поля. Приїхавши в ліс, ми почали насолоджуватися красивими пейзажами. Дерева були дуже високі, трава чудово пахла, а в небі літали різні комахи. Такий пейзаж не побачиш в місті, такою красою не насолодитися вдома за комп’ютером.

Наша велика група дружним строєм вирушила на лісову галявину, біля якої знаходилося озеро. По дорозі ми фотографувалися, веселилися і жартували.

Опинившись в місці призначення, ми побачили озеро середнього розміру. Одна сторона озера була заросла. Обросла ця сторона очеретом. Інша сторона мала невеликий пляж і вхід в воду. В озері плавала риба, яку можна було помітити, якщо довго стояти біля води.

Навколо озера росла густа трава. Серед цієї трави були польові квіти. Дівчата збирали квіти і створювали цілі гарні букети. Біля озера росла висока ялина. Ялина була старою, і на ній було багато шишок. На їли ми бачили білку, яка активно бігала по гілках.

На галявині ми виставили намети, почали збирати дрова для того, щоб розпалити багаття. За планом у нас були рухливі ігри біля озера і приготування кулешу.

Також у нас з собою були вудки, і ми вирушили ближче до берега для того, щоб зловити рибу. Ми привезли з собою черв’яків, тому почали риболовлю. Риба ловилася погано, пов’язане напевно це було з тим, що біля води було дуже шумно.

День у озера пройшов дуже весело. У всіх залишилися хороші враження. Всім хотілося залишитися з ночівлею, але вечоріло і нам доводилося їхати.

Ця поїзда до озера всім запам’яталася. Все зберігають в душі красивий пейзаж і мріють повернутися до озера наступного літа.