Доповідь “Хімічний зв’язок”

Практично жоден з хімічних елементів неможливо зустріти у вигляді окремих атомів. Всі речовини можуть бути або складними або простими. Є винятки, але це тільки гази. Наприклад, криптон, аргон та інші знаходяться виключно в стані атома. Крім газів, інші речовини в природі мають хімічний зв’язок. У хімії виділяють хімічну, металеву і ковалентний зв’язки.

Хімічна зв’язок може мати місце там, де атоми при зближенні провокують зниження енергії системи. Існують основні три типи хімічного зв’язку. Наприклад, якщо такий фактор як електронний торгівельний має різницю у двох елементів. Також зв’язок може виникнути, коли параметр електронегативності дорівнює у атомів декількох елементів. Також існує нестандартний випадок виникнення зв’язку. Якщо уявити цей зв’язок, то вона проміжна між двома першими випадками. Вона виникає, коли електронний торгівельний різниця, але небагато.

Крім цих трьох випадків виникнення хімічного зв’язку існують і певні тири зв’язку. Але, ці різні типи зв’язку не мають визначених меж і різниці в параметрах. Існує таке поняття як взаємоперехід саме він і відноситься до даних видів хімічного зв’язку. Виходячи з цього, багато з’єднання в хімії можуть включати в себе деякі з зв’язків одночасно.

Хімічним зв’язком називають зв’язок, яка виникає при взаємодії атомів в молекулі і безпосередньо в кристалічній решітці. Це відбувається в результаті взаємодії атомів.

Трохи прояснилася ситуація в пізнанні хімічного зв’язку тоді, коли з’явилася атомна модель бору. Ця подія дала більш глибоке поняття про хімічний зв’язок. Хімічна зв’язок в солях була відкрита в 1916 році вченим фізиком з Німеччини, його прізвище Коссель. Даний вчений працював спільно з ученим з США Льюїсом. Всі напрацювання і відкриття вчених в подальшому отримали своє місце в історії хімії. Зараз теорія цих двох вчених називається – електронної теорією валентності.

Всім відома Періодична система має елементи, які мають різницю між собою за рахунок числа електронів. Дані електрони називають валентними. У хімії існує кілька теорій, які пояснюють поняття хімічний зв’язок. Перший з них це молекулярно-орбітальний, а другий це метод валентний. Вони не є протилежностями один одного, а навпаки спільно більш широко розкривають поняття хімічного зв’язку.

Як вже зазначалося вище, існує три види хімічного зв’язку. Дані типи не можуть бути в речовинах в ізольованому стані одна від одної. Типи зв’язку лише є, по суті, моделями хімічного зв’язку, які відбуваються в процесі проміжної зв’язку.

Слабкими і менш стійкими у порівнянні з ковалентним, іонної і механічним зв’язком може бути тільки сила між молекулами. Ці сили сприяють тому, що в рідині стримується діоксид твердого вуглецю. Це поняття в хімії називається силою Ван-дер-Ваальса.