Повідомлення про планету Уран

Інформація про уран містить багато прихованих знань про планету. Наприклад, яка температура у урану і скільки супутників у планети. Багато цікавого можна розповісти про цю планету.

Ви знали, що уран є сьомою планетою сонячної системи. Його навіть видно з землі в ясну ніч, навіть не використовуючи для цього телескоп. Він був прославлений древніми греками і названий на честь бога неба. Уран, як і земля, вважається блакитною планетою. Якщо подивитися на уран через телескоп, то він дійсно блакитний. Водень і гелій переважно складають атмосферу планети, але є в ній домішки метану. Коли промені сонця потрапляють верхній шар атмосфери, то вони випромінюють синій і блакитний світло. Людині варто прожити, 84 роки за такий період уран робить, обертання навколо сонця. У порівнянні з землею уран знаходиться в 20 раз далі.

Найхолоднішою планетою Сонячної системи є Уран, температура на планеті складає -218 градусів. Уран є планетою гігантом і має кільця і ​​супутники. Планета є важковаговиком і має четверте місце серед планет гігантів. Факт в тому, що планета Уран сама блакитна планета сонячної системи не оскаржимо, але вона мала вивчена. Вільям Гершель – саме ця людина відкрила цю загадкову планету. Це відкриття сталося випадково, він просто розглядав в телескоп зоряне небо в 1781 році 13 марта. Ця планета суцільно один цілий шматочок газів і льодів. Як відомо, що там дуже низька температура, так як сонячного променя, щоб досягти планети потрібно біля 2-3 годин. Земля в порівнянні з ураном в 4 рази менше і легше приблизно в 14 разів. Уявіть, який крижаний гігант ця планета.

Так само як і у землі у урану є ядро, але відміну від землі ядро ​​у нього кам’яне. А решта його оболонка складається з льоду. Правда, назвати льодом в’язку щільну рідина якось було б не правильно. Хмари на планеті рухаються швидше, ніж сама планета, 17 годин потрібно, щоб уран зробив коло навколо своєї осі.

На планеті дують дуже сильні вітри, швидкість їх досягає божевільній швидкості в 240 метрів в секунду. За 14 годин цей вітер робить оборот навколо планети і обганяє планету на 3 години. 42 роки планета не бачить сонця, ось, скільки час там триває зимова ніч. Ось у урану не така як у землі вона схоже більше на рух кулі по поверхні столу. Пояснення такої осі немає до сих пір, вчені всього світу мучаться в здогадах. Найімовірніше, що уран зіткнувся з іншою меншою планетою і в результаті чого уран ліг на бік. Після зіткнення від маленької планети залишилися лише дрібні частинки які утворили 13 кілець урану, а супутників у нього 27 штук.