Повідомлення на тему “Планета Уран”

Мабуть, Уран є однією з найбільш незвичайних Планет в нашій сонячній системі. Він дуже великий в розмірах, там дуже холодний клімат, його колір заворожує. Історія вивчення Урана дуже довга і цікава…

Уран розташовується під номером сім в нашій сонячній системі. Вперше його помітив і відкрив британський астроном на ім’я Вільям Гершель 13 березня 1781 року. Він побачив її, коли знову, як завжди, розглядав яскраве небо. Спочатку він вважав що це якась зелена комета. Спочатку він дав урану ім’я Георг III. Так звали короля Англії в той час, але в 1850 році переглянув своє рішення і назвав планету іншим ім’ям Уран.

Уран було дуже важко вивчати так як він дуже далеко розташований від Землі. У вісімдесятих роках у лічених тисячах кілометрів до Урану підлетіла ракета «Вояджер-2». Якщо спостерігати цю планету з нашої рідної планети, то вона здається дуже маленькою крапкою. Але мало хто знає, що планета Уран входить в число Гігантських планет. Урана здебільшого включає до свого складу гелій водень, і зовсім невелика кількість газу Метану. Метан в основному живе на поверхневій частині Урана. Через це він придбав свій зелений відтінок.

Уран має дуже багато відмінних рис: Наприклад, уран обертається ніби лежачи на боці через перпендикулярності своєї осі. Обертання урану протилежно обертанню сонця, таке ж властивість має і Венера. На утраті дуже низька температура. Вона доходить до – 220 градусів. У зв’язку з цим багато хто думає, що хмари урану складаються з замерзлого метану. Тому що газам властиве замерзати в таких низьких температурах.

В наявності у урану є своя система кілець Її помітили лише в 1977 році. Їх було дуже важко помітити через те, що ці самі кільця мають дуже темний і сіруватий відтінок. А помітили їх завдяки тому, що сталося затемнення зірок, розташованих позаду урану.

Уран налічує цілих двадцять один супутників. Їх так само вдалося відкрити з нашої планети. Після прильоту ракети «Вояджера-2» до Урану з’ясувалося, що в його наявності є ще 10 супутників. Ці десять супутників отримали ім’я на честь головних персонажів п’єси Вільям Шекспір.

Уран третя за рахунком планета гігант. Вона аж в 4 рази більше землі. Планета налічує навколо себе тринадцять кілець з темної матерії. До красивих і барвистих кілець Сатурна їм далеко. Так як вони набагато менше в розмірах і не настільки яскраві. Перші 5 кілець вчені виявили лише в кінці 1970-х років.

Людство далеко скоро доведеться здійснити посадку ракети на дану планету. Цьому є великий ряд причин. Найбільш проблемною з них є дуже далеке відстань. Витрати на запуск ракети на настільки довгу відстань забере купу фінансових коштів. Ще однією причиною є температура на урані. Людині дуже важко буде просто на просто не замерзнути, перебуваючи в такій атмосфері. Так само нагадаю, що на Урані рясне кількість газів що може привести до отруєння. Уран в найближче майбутнє буде для нас однією з недосяжних планет.