Кількість планет в Сонячній системі і їх характеристика

Число галактик у Всесвіті в значній мірі невідомо людям, адже астрономи припускають, що їх може бути нескінченна кількість. У нашій галактиці, Чумацькому шляху, за оцінками вчених, нараховується близько 100 мільярдів планет, велика частина яких знаходиться на орбіті зірок. В недалекому минулому астрономи виявили в нашій галактиці сотні планет, деякі з яких демонструють характеристики нашої Землі, дозволяючи припустити, що вони здатні підтримувати життя. Наша Сонячна система складається із Сонця, восьми планет і їх супутників (супутників), а також різних невеликих космічних тіл. Сонячна система довгий час включала дев’ять планет, поки Плутон не була позбавлена ​​цього рангу в 2006 році, так як не відповідав необхідним критеріям. Було виявлено, що Плутон є частиною групи з шести космічних об’єктів, які обертаються навколо пояса Койпера і до того ж, він не є найбільшим з них.

Меркурій

Меркурій – найближча планета до Сонця; це також найменша з усіх восьми планет. Протягом 88 днів Меркурій завершує повний оберт навколо Сонця. Це скеляста планета з екваторіальним радіусом 2439,7 ± 1,0 км і щільністю 5427 г / см³, що робить його другим за щільності планетою в Сонячній системі. Меркурій не має атмосфери, а температури коливається від 448º C протягом дня до -170º C протягом ночі. Його орбіта овальної форми і він є однією з планет, які можна побачити з Землі.

Венера

Венера – друга планета від Сонця. Вона робить повний оборот протягом 224,7 днів, а період обертання навколо своєї осі становить близько 243 днів (це найповільніший обертанні з усіх планет в Сонячній системі). Венера – найгарячіша планета з температурою поверхні близько 467º C, так як її атмосфера щільна і добре утримує тепло. Вона дуже яскрава вранці і ввечері, що робить її добре видно в певних регіонах Землі. Це найближча до нас планета, а також перша, яку відвідав земний апарат (Mariner 2) в 1962 році. Щільна спекотна атмосфера робить Венеру недоступною для людини.

Земля

Планета Земля є домом для людей і вважається єдиною планетою, на якій, як відомо, є життя. Вона завершує оборот навколо Сонця за 365,256 днів, долаючи відстань приблизно в 940 млн. Км. Земля знаходиться в близько 150 млн. Км від Сонця і є третьою планетою в нашій системі; за оцінками вчених, її освіту почалося 4,54 мільярда років тому. Загальна площа Землі складає більш 510 млн. Км², 71% з яких покриті водою, а решта 29% належать суші. Атмосфера Землі захищає життя від космічного простору, шкідливого випромінювання і контролює погоду. Це найщільніша планета в Сонячній системі.

Марс

Марс, також відомий як «червона планета», є четвертою планетою в нашій Сонячній системі і другий серед найменших. Він має тверду поверхню, як і Земля, але його атмосфера відносно тонка. Марс удвічі менший від Землі і в середньому видалений на 228 млн. Км від Сонця; він завершує оборот навколо Сонця за 779,96 дня. Його добре видно з Землі в нічний час завдяки яскравій поверхні. Рідка вода не зустрічається на поверхні планети через низького атмосферного тиску. Дослідники вивчають можливість існування життя на Марсі. Вчені вважають, що крижані шапки на полюсах планети – це вода і лід на південному полюсі може заповнити поверхню планети на глибину до 11 м, якщо розтане.

Юпітер

Юпітер – п’ята і найбільша планета Сонячної системи. Його маса в 2,5 рази перевищує загальну масу інших планет. Юпітер – це газоподібна планета без твердої поверхні, хоча дослідники вважають, що його ядро ​​міцне. Він має діаметр 142 984 км на екваторі і настільки великий, що може вмістити в себе всі планети Сонячної системи або 1300 земель. Він переважно складається з водню і гелію. Атмосфера Юпітера щільна, швидкість вітру в середньому становить 550 км на годину, що вдвічі перевищує швидкість урагану п’ятої категорії на Землі. Планета має три кільця з пилових частинок, але їх важко побачити. Для здійснення повного обороту навколо Сонця, Юпітера потрібно 12 земних років.

Сатурн

Сатурн – друга за величиною планета після Юпітера і шоста за рахунком в Сонячній системі. Це газовий гігант, точно так же, як Юпітер, але з дев’ятьма безперервними кільцями. Сатурн вважається найкрасивішою планетою в нашій системі і складається з водню і гелію. Його діаметр в дев’ять разів більше земного, обсяг можна порівняти з об’ємом 763,5 Земель, а поверхня рівна 83 землям. Однак маса Сатурна складає всього одну восьму від маси нашої планети. Сатурн має майже 150 супутників, 53 з них названі, 62 ідентифіковані, як такі, що орбіти, а інші супутники знаходяться в кільцях планети.

Уран

Уран – сьома планета і третя за величиною в Сонячній системі. Його поверхня складається із замороженого речовини і тому він вважається крижаним гігантом. Однак атмосфера Урана включає також водень і гелій поряд з іншими «льодами», такими як метан, аміак і вода. Хоча це не найдальша планета від Сонця, вона одна з найхолодніших з температурою атмосфери, що досягає -224 C, так як є єдиною планетою в Сонячній системі, яка не генерує тепло зі свого ядра. Середня віддаленість Урана від Сонця становить близько 2,8 мільярда км.

Нептун

Нептун – восьма і найдальша від Сонця планета. Спочатку він вважався нерухомою зіркою Галілея, який використовував математичні передбачення, щоб виявити його, а не звичайний метод спостереження в телескоп. Середня відстань від Нептуна до Сонця дорівнює 4,5 мільярдам км, а повний оборот навколо нашої зірки відбувається за 164,8 року. Нептун закінчив свій перший оборот в 2011 році, так як був виявлений в 1846 році. Він має 14 відомих супутників, найбільший з яких Тритон. В атмосфері переважають водень і гелій. Це сама вітряна планета в Сонячній системі, із середньою швидкістю вітру в дев’ять разів перевищує земну. Нещодавно НАСА виявило, що на Нептуні є річки і озера з рідкого метану.

...